🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبربایی

(ثبت: 263633) شهریور 18, 1402 

 

گفتی که می آیی، منتظر باش
و هنوز هم….
چشم ها دوخته ام بر ایوان دلبربایی
خسته ای در کار نیست!؟
مدهوش خیالات انتظارم
مست قرارهایی سرمست، که بیایی چه می‌شود!!
انتظارت شیرین است
کاش بیایی، در آغوش بگیری آرزوی مرا
دیدنت قاتل تمام هجران هاست
همین حالا، همین الان
ظهورت را هویدا کن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. برهان جاوید

    شهریور 21, 1402

    درود جناب همتی گرامی
    هدف و نگاه تان ارزشمند و زیباست و کاش کمی از ارایه ها در شعرتان بیشتر استفاده کنید تا برای خواندن ذهن را درگیر کشف مفاهیم و زیبایی های کلامی کند و ان حس التذاذ هنری اتفاق بیافتد
    👏🌺🌺🌺👏

    • هادی همتی

      آبان 21, 1402

      دروود استاد عزیز
      حتما از تجربیات شما استفاده میکنیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا