🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیاقت سکوت

(ثبت: 262847) مرداد 21, 1402 

 

تو مانده ای در آن‌سوی تنهایی های مخملی
درگیر خیال هایی مخروطی
نمی دانی
امیدی نیست درپس این ناهمواری ها
مچاله کرده‌ام ذوق هوس هایم را
داغ نبینی دل….!!
به وزن آورده‌ام لیاقت سکوت را
ابهتش،آرامشی دارد عجیب
درونم،زخم ها را میشمارم
گاهی به تو بر میخورم
گاهی به خودم
چرخه ناجوری دارد افکارم
تو درگیر هوس هایی
من خام خیالاتم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 21, 1402

    تو درگیر هوس هایی
    من خام خیالاتم

    سلام و درود

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👌🌿

    • هادی همتی

      مرداد 26, 1402

      سلام و دروود بر شما
      سپاس از همراهی تان

  2. محمد رضا خوشرو

    مرداد 22, 1402

    بسیار عالی
    و خلاقانه بود

    موفق باشید

    مچاله کرده‌ام ذوق هوس هایم را
    داغ نبینی دل….!!

    🌹

  3. مهرداد مانا

    مرداد 22, 1402

    سلام دوست عزیز
    به نظرم برای ” خیال های مخروطی ” حداقل در این شعر فضای لازم تعبیه نشده . آنچه که از شعرتان به دلم نشست این تصویر زیبا و درام بود :

    درونم،زخم ها را میشمارم
    گاهی به تو بر میخورم
    گاه به خودم

    • هادی همتی

      مرداد 26, 1402

      سلام و دروود
      سپاس از نقد شما
      شعر هنوز کامل نشده
      تیکه ای از اشعارم بود که خواندید خیال های مخروطی
      افکار مادی گرایانه در این شعر است
      متن شعر ادامه دارد
      توضیحات بیشتر در سروده های بعدی روشن خواهد شد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا