🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ضربان سیاهی

(ثبت: 263413) شهریور 9, 1402 

 

جای بحث دارد، هنوز
کمال ذوق آدمی
پر از امید هست گاهی
فال می‌گیرد در آن‌سوی سیاهی
می بینی؟!
گرفتاری، شور پریشانی دارد در سر
به نیاز است لبخندی را
دعوت کنی به مهمانی
نبینم من؟!
نشنوم من؟!
گنه کردی پشیمانی
گرفتاری، هوسرانی
هوا را اندکی مسموم کردن
چه میدانی ؟!
برو، بردار سجاده عشق را
از گوشه تنهایی های عرفانی
تلاوت کن قرآن را
بر پا دار نماز دین
همین ها را بدانی، باز کافیست. ….
***
سر حرفم با توست
تو که بی خود علاف این و آنی
کمی هم با خودت باش

****
****
به تو هم خورانده اند زهر ناپاکی را؟؟
در این گیر و دار گرفتاری؛…
نبینم وام برداری؟
تو سبب همین کاری … ربا خواری…
آه …
تعجب دارم از این بحث
کمال ذوق آدمی
کجا باید باشد… .
نشسته ایم و می بینیم.
تامل کن !!

نزدیکیم به ضربان سیاهی
قاب کرده‌اند ما را
سر در گرفتاری
ابهتی هم داریم
گرفتاریم…..

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 9, 1402

    درودتان باد
    و انگار کمتر افتخار آشنایی با شما را داشته ام

    • هادی همتی

      شهریور 12, 1402

      دروود بر شما
      خوشحالم اشعار مرا خوانده اید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا