🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تشنگی

(ثبت: 6714) شهریور 31, 1397 
تشنگی

فقط

و

فقط

نبضم

به یک واژه ، سرخ می زند…

یک واژه فقط ،

جان خسته ام را 

با آزادگیش می خرد…

آن هم  

“حسین ” است ، حسین

اونی که با شنیدن اسمش

جان به سر شاخه های  جنون 

به پیشباز قدمش 

سر برهنه ، سینه چاک می دود…

 “عطشم “

با او از ازل

 پیوند خورده ست

                     پیوندِابد…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):