🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصلیب

(ثبت: 269302) اردیبهشت 4, 1403 

 

درست در لحظه ای که نیمی از مسیح
نیمه ی دیگرش را به صلیب میکشید
آدم در ملکوت خداوند
جامِ الست را نوشید…

 

حمید گیوه چیان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1403

    سلام و درود

    مسیح را مسیح به صلیب می کشاند
    و‌خدا را خدا به ستایش بر میخیزد
    نمی توانم‌ دوی را باور کنم‌….
    جز تو
    هیچ موجودی ، موجود نیست
    و هر چه موجود است.
    تویی…

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌹

    • حمید گیوه چیان

      اردیبهشت 4, 1403

      درود خدا بر جناب خراسانی عزیز که تیر را در وسط هدف نشاند.
      بسیار بسیار از حضور پر مهرتان سپاسگزارم و از دوستی با حضرتعالی به خود میبالم.
      وجودتان پر از نور و عشق
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏❤️❤️❤️🌺🌺🌺

  2. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 4, 1403

    درود جناب گیوه چیان 🌹🌹

    • حمید گیوه چیان

      اردیبهشت 4, 1403

      درودها حضرت استاد
      ارادتمندم بسیار…
      سپاس از تشریف فرماییتان
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏❤️❤️❤️🌺🌺🌺

  3. معین حجت

    اردیبهشت 5, 1403

    درود بر دوست بزرگوارم حمید آقا …
    👏👏👏👏🌺🌺🌺

    • حمید گیوه چیان

      اردیبهشت 5, 1403

      درود بر عزیز دل جناب حجت بزرگوار
      منت گذاشتید استاد. بسیار بسیار ممنونم از تشریف فرماییتان.
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏❤️❤️❤️🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا