🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تضمین

(ثبت: 6345) مرداد 2, 1397 

#اشعار اکبر رشنو

 

 

 

طعم بودنت!

مزه ی زیر لب وقت

لهجه ی لحظه هاست در لحن کنون

روز به تو  زبان می گشود..‌

رنگ از تو

بر می جَست

بر گونه های گل

بی تو ” هیچ مثل پوچ ” عالی نیست

و خوان

از هفت درگذشت…ج 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):