🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تضمین

(ثبت: 237799) فروردین 16, 1400 

 

درخت غم به جانم کرده ریشه
به گیسوی بلندت آشیانه

مرا از مرز خودخواهی فرا برد
که خواهان تو باشم ناشیانه

کسی از غم رهایی را ندانست
رها از من نشد درد شبانه

به سودای تو می سوزم همیشه
به یادت در بهشت جاودانه

به هر جا می روم آنجا تو باشی
به صحرا و بیابان و به خانه

ولی از تو چرا دورم ندانم
اگر دورم تو باشی در میانه

عزیزم عاشقم گر چه خطا بود
به حال گریه کردن خندوانه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا