🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تعهد نامه برجامی که امضا

(ثبت: 210476) خرداد 16, 1398 
تعهد نامه برجامی که امضا

چه برجامی خداوندا نگاهی
تعهد نامه اجرا لا کماهی

چرا نقضی تعهد نامه را هان
چه علت خوف اَبَر قدرت ز ایران

دلاور مرد ایرانی زبانزد
که هر مانع تراشی را کند رد

تعهد نامه برجامی که امضا
میان پنجی و یک باید که اجرا

به ایرانی بباید افتخاری
میان خلقی جهانی اشتهاری

عدالت ورز دوران های تاریخ
به حکمی آسمانی حکم با تیغ

میان حقی و باطل را جدایی
جدا سازد نمایان حق هایی

به شمشیری چنان ضربت که از بیخ
جدا سازد عدالت ورز تاریخ

اَبَر قدرت چرا خوفی ز برجام
ز برجامی منافع پنج و یک عام

میان پنجی و یک یک اشتهاری
به ایرانی بباید افتخاری

سپاهی با بسیجی ارتشی هان
هوا نیرو و دریایی به هر آن

به رزم آماده امّت را که حامی
ز ایرانی مسلمانی دفاعی

که ایرانی به تجهیزات جنگی
مسلّح جان به کف آماده رزمی

به رزم آماده جنگیدن سپاهی
به لبیکی ز لبیک از امامی

ابر قدرت ز ایرانی هراسان
ز ایرانی هراسان ناله افغان

به وحدت آرمانی هر مسلمان
به تجهیزات جنگی مرد میدان

دلاور مرد تاریخی ایران
به استقلال فرهنگی نمایان

به آزادی سیاسی اقتصادی
به جمهوری اسلامی جهانی

چرا خوفی ابر قدرت ز ایران
ز ایرانی جماعت مرد میدان

به نابودی ابر قدرت تلاشی
میان خلق اجتماعی با جهادی

خداوندا قوی اندام هایم
به اذن رهبری والا مقامم

که قائد بین امّت شد مسلمان
همان نائب امامی تحت فرمان

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 16, 1398

    سلام ودرود

    دست شما درد نکند
    بیداری تان مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 16, 1398

      سلام استاد ارجمندم

      سپاس از حضور تان و دقت نظرتان….

      به یاد مست و هشیار خانم پروین اعتصامی افتادم ….

      تقدیمی :

      آرزو داری رسی آن جایگاه
      دور از دنیای دون دور از گناه

      ای نهان در خاک با خاکی عیان
      دور از کبری به پیرامون نگاه

      ولی اله بایبوردی

      🌷🌺🌺🌸🌷

  2. علی رفیعی

    خرداد 16, 1398

    سلام و عرض ادب استاد گرانقدر
    سروده ای عالی و حماسی و شورانگیز قلم زده اید…دستمریزاد بزرگوار
    در پناه خدا

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 16, 1398

      سلام آقای رفیعی عزیز

      ممنون از لطف نظر زیبایتان …

      در پناه خدا

      شادکام باشید

      🌷🌸🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا