🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تفنن

(ثبت: 231621) شهریور 22, 1399 

(تفنن )

گشته ما را چو تفنن، همه آوازه ی عشق
کُشته ما را همه دم دغدغه ی تازه ی عشق

بمِ لرزانِ تن و قامتِ زیبای نگار
همه لرزانده تن و چهره ی شیرازه ی عشق

تا خمار قد و بالا و دو چشمی شده ام
قسمتم بود ببینم همه خمیازه ی عشق

گوهری را که میان بر و رویت دیدم
سهم من بوده بسی بیشتر اندازه ی عشق

چه گسستی همه دم پود و همه تار دلم
همچو باری به شتر بار به جمازه ی عشق

هیچ عیشی به جهان بر دلم آرام نداد
سرخوشم از نفس و عطرِ تر و تازه ی عشق

گفته (ژولیده )چنین قصه تنهایی خود
گشت ما را به تفرج همه آوازه ی عشق

#_کیهان_ژولیده_انارکی

@keyhanzholideh66

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. نسرین حسینی

    شهریور 22, 1399

    درود برشما

    قلمتون مانا

  2. کیهان ژولیده انارکی

    شهریور 26, 1399

    نهایت سپای

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا