🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقصیر سایه‌ها

(ثبت: 260914) خرداد 23, 1402 

 

هنگام خوابِ خورشید، تکثیر سایه‌ها بود
پیوند با سیاهی، تقدیر سایه‌ها بود

بیرون زدند از شب، اشباحِ ترسناکی
ایجادِ شک و وحشت، تقصیر سایه‌ها بود

می‌ریخت بر خیابان، هر لحظه خون تازه
در دست شحنه‌ی شهر، شمشیر سایه‌ها بود

حَد می‌زدند سویی، مستی که راست می‌گفت
این حُکمِ بی‌تناسب، تدبیر سایه‌ها بود

جادوگری گرفت است، از مرد و زن خدا را
بر دست و پای ایمان، زنجیر سایه‌ها بود

روی تمامِ دل‌ها، افتاده بود دردی
سنگینی نفس‌ها، تأثیر سایه‌ها بود

اَنوار مِهر اینجا،باید بتابد از نو
راه نجاتِ از جور، تطهیر سایه‌ها بود

 

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 23, 1402

    درود بر شما جناب حجت ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🌺🙏🌸🙏🌺🙏🌸💐🌿🍃

    • معین حجت

      خرداد 23, 1402

      سپاسگزارم مِهر بانو خیاط پیشه …
      محبت دارید 🙏🙏🙏💐💐💐

  2. مهرداد مانا

    خرداد 23, 1402

    شعر چون با شرف آمیزد ، دلبری بیش کند 🌹

    • معین حجت

      خرداد 23, 1402

      سپاس از نظر لطف و حضور شما جناب مانا🙏🙏🙏💐💐💐

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 24, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

    • معین حجت

      خرداد 24, 1402

      سپاسگزارم …
      بزرگوارید🙏💐

  4. برهان جاوید

    خرداد 25, 1402

    راه نجاتِ از جور، تطهیر سایه‌ها بود
    درود استاد حجت گرامی
    بسیار زیبا و ارزشمند
    👏👏👏🌹🌹🌹

    • معین حجت

      خرداد 25, 1402

      سپاس از حضورتان جناب جاوید گرامی و بزرگوار🙏🙏💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا