🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلگرام…

(ثبت: 5994) اردیبهشت 26, 1397 
تلگرام…

« به نام خدا »

ندارم من قرار و صبر و آرام 
از آن روزی که فیلتر شد «تلگرام»

کجایی ای ؛ عزیزِ رفته از دست ؟
کجایی ای ؛ دوایِ درد و آلام ؟

«مجَوّز» بعد از این باید بگیریم 
برایِ صحبت و پیغام و پسغام !

«سروش» و «آی گپ» و «ایتا» ندارند 
خدا را شکر ، جایِ شَکّ و ابهام …

ولی ما « با تو » چون آغاز کردیم 
وفاداریم « با تو » تا سرانجام

«حَسَن» این بار هم زد زیرِ قولش 
صیانت از تو هم ، شد مِثلِ «برجام»

به لطفِ «سایفون» اما ؛ باز گشتی
شدی « محبوب‌ تر » از دیگر ایام .

« مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):