🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تمنّا

(ثبت: 209591) اردیبهشت 12, 1398 

َشطّ شورم
به پای تو!
تا شوق بریزی
بر هرچه تاول طی کرده ام
پاهایم
در امتداد
خسته
تو کمی از نگاهت ، موجم بریز!
تا بر خیزم به آغوش دوباره
دست بر گشایم
به بی دفاع ترین امید
و گرنه خاطره خواهد گشت
و
رویا می پژمرد…
در مرز های بی نفس،
جای پای مرکب عشق
گل می روید ز سنگ
کاش!
ستم
زیر تاخت شرف مویه می کرد…
کمی شبیه افرادی چو من
و آنوقت
عشق بود که کاسه چشمان
از تبسّم
پر می کرد…
ان شمایل خونین
که شوخ ترین شط بهار بود
فقط مستم می کرد…

 

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 12, 1398

    سلام و عرض ارادت محضرتان استاد رشنو گرامی

    از شعر نغزتان بهره مند شدم

    عالی سرودید

    زنده باشید🌺

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 12, 1398

      سلام

      سپاس از حضور
      ارزشمدارتون
      و
      خوشامد و آرزوی توفیق
      و سربلندی برای حضرتعالی
      و🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  2. مهتاب دوستان

    اردیبهشت 12, 1398

    درود و دست مریزاد استاد گرامی🌹
    روزتان مبارک💐💐

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 12, 1398

      سلام
      و
      سپاس از لطف شما

      همیشه باشید به نیکویی لطف خداوند عزیز
      و

  3. مستانه دادگر ( ماهور)

    اردیبهشت 12, 1398

    سلام‌و عرض ادب و احترام خدمت شاعر بزرگوار ، استاد ارجمندم و همراه همیشگی ام جناب رشنوی گرانمایه

    بسیار بسیار عاااالی و ارزنده …در کمال زیبایی و ستودنی

    پاینده باشید و ماندگار

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 12, 1398

      سلام
      و درود بر شما
      سپاس
      از حضور و حسن نظر تون

      همیشه باشید به مهر و نیکویی خداوند عزیز
      و🌿🌸🌿🌸🌿🌸

  4. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 13, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    =D>=D>=D>

    @};-@};-@};-

  5. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 13, 1398

    استاد رشنو گرامی
    روز معلم را خدمتتون تبریک عرض میکنم

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸💐💐💐💐💐💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 13, 1398

      سلام
      و
      درود بر شما عزیز!

      سپاس از حضور و لطفتان

      سر بلند و سلامت باشید

      همیشه باشید به مهر و نیکویی

      🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا