🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو!

(ثبت: 14017) بهمن 17, 1397 
تو!

حسّ می شوم…
حسّ
وقتی حلقه ، حلقه ی آبی نگاهت
بر من می ریزند…
حسّ می شوم…
واژه برای بیان نم کمست
واژه برای بیانم خمست
در تمام خم و راستم
و قتی
پیچ ها برایم خطر خیزند
یک حرف با منست
که نمی شکنم ، نمی ریزم ، تو!
تو!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا