🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توبه

(ثبت: 5503) بهمن 25, 1396 
توبه

             “تـــــــــوبــــــــــه”

امــشــب بـــــه ســــویـــــت آمـــدم
بــــــر درگَــهَــــت بـــا صــــد گــنــاه
یـــــارَب مــــرا امـــشــب بــبــخــش
در خـــــــانــــــه ات بــــــده پـــنـــاه

عـــمــــــری زِ تـــــــو دور بــــوده ام
گـــشــتـم پـــشــیــمـــان از رَهـَـــــم
یـــارَب مـــرا امـــشـــب بـــبـــخــش
تـــــــو در گــــــــذر از گُـــــنَـــهَـــــم

در پــــئ شــــیــــطــــان و هـــــوس
از یـــــــادِ تــــــو غــــافـــل شـــــدم
کــــردی نـــگــــاه بــــر حــــال مـــن
تـــا کــه چــنــیـن عــــاقــل شـــــدم

اکــنـــون دگــــــر تــــوبــــه کـــنـــم
شــــرمــنـــــده ام بــــــاز ازخــــودم
لـــــطــفــت دریــــغ از مـــن نـــکـــن
تـا بِـمـانـم در رَهَـــت ثـابــت قـــــدم

    شـــاعر:کــاظــم عـــفــتــیـان


کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 25, 1396

    سلام و درود و خیر مقدم 

    از شعر زیبای تان لذت بردم 

    ان شاالله در سایت پاک مراحل تکاملی را طی خواهید کرد 

    در پناه خدا 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا