🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توسنی

(ثبت: 208952) اسفند 23, 1397 

اینهمه زخم
روی بالهای دلتنگی
مرا
باهمه غم
به جنوبی ترین نقطه ی
جغرافیای جنون
با خود می برد…
آنجا که
سرو قامت خم نکرده
زیر هزار زهر آگین تبر
باد
حریف شعله های شماتتم
نبود
روی دیوار غار های قرون
می رقصیدم
دمادم
قد می کشید م در بلندای زمان
در گیر ودار هزار
پوچی تاریک تاریخ
فرعون در قعر جهنمی زمین
و من شعله ور
به خورشید شیهه
می کشیدم بی هیج لگام

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما….همچون همیشه شیوا و پرمفهوم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا