🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تولد

(ثبت: 746) بهمن 18, 1394 

 

امروز تولد آیینه ای است زنگاریده

             از اندیشه های کهنه زمانم

دیروز در خون آلود ترین قهر زمان

           آیینه ی کوچکی پیدا شد

در پی زلزله ی فردا

            آهنگ نجات خنده تان

                     یاور آیینه خواهد بود

             در فراموشی زنگارهای سی و چند ساله.

نظرها 16 
  1. سمانه تیموریان

    بهمن 19, 1394

    عرض ارادت

    ترکیب جالبی بود زنگاریده 

    تا حالا نشنیدم

    عالی بود. در پناه حق

  2. طارق خراسانی

    بهمن 19, 1394

    سلام و درود بر شاعر گرامی

    جناب آقای زحمت کش

    به شعر پاک خوش آمدید

    خیر مقدم ………………………………………………………………………….

    در پناه خداوند سبحان شاد زی………………………………………….

  3. اله یار خادمیان

    بهمن 19, 1394

     سلام و درود موفق و موید و کوشاباشی

  4. دینا پاکزاد

    بهمن 19, 1394

    سلام

    خوش اومدین

    زیباست.مرحبا

  5. عسل رادمنش

    بهمن 19, 1394

    سلام و درود جناب زحمتکش

    خوش آمدید

    زیبا بود/مانا باشید

  6. سوگند صفا

    بهمن 19, 1394

    سلام و عرض ادب و احترام……و خیر مقدم …..
    خیلی خیلی خوش آمدین به جمع شاعران پاکِ شعر پاک……
    زیباااا بود…برقرار باشین….یاحق

  7. فاطمه اکرمی

    بهمن 21, 1394

    سلام و درود بی  پایان

    خوش امدید به زیبا محفل پاک دلان

    زیبا نگاریتان ستودنی

    شاعرگرانقدر

    روزگارتان شاداب

    درودها مقدمتان گلباران

  8. نگار حسن زاده

    بهمن 23, 1394

    درود بر شما بزرگوار

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا