🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تولد

(ثبت: 237802) فروردین 22, 1400 

 

من بودم
در نوشانوش تهی
مست از لبالب نبودن ها
نگاهت
ناگاه
سر ریز شد
در جام چشمانم
تمامم
هیچ در هیچ
هوشیاری
آوای پر طنینی بود

سکوت قلبم
فریاد پرتپش شد

فواره می زد
نوای نیستان در
هیچستان وجودم
متولد می شدم
دوباره
در تهی نگاهی
وهم انگیز و رویایی

#شیدا شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    فروردین 23, 1400

    تفسیر جالبی بود از تولد
    نویسا و مانا باشید به مهر🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا