🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو اشتباه نکردی

(ثبت: 219002) آذر 19, 1398 

تو اشتباه نکردی

نیامدی و حال مرا رو به راه نکردی
دوای زخم دلی پر ز سوز و آه نکردی

منی که دل به امیدت نهاده بودم هیچ
وفا به وعده که دادی به یک نگاه نکردی

دلم ز نرگس چشمت دمی رها نشود
که بی جهت سر مژگان خود سیاه نکردی

شکسته کاسه صبر و نشسته دشنه بدل
بیا بیا به تماشا تو اشتباه نکردی تباه

درون کنج قفس بی بهانه ماندم و حیف
نظر به گوشه چشمی که گاه گاه نکردی

بگو تو را بخدا بیش از این چه میخواهی
تمام زندگی ام را مگر تباه نکردی ؟!

بسان کوه بودم و عشق تو پرِّ کاهم کرد
چرا به فصل خزان یاد پرِّ کاه نکردی ؟

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 19, 1398

    سلام و درود بر امیر سخن
    غزل زیبایی ست
    لذت بردم
    در انتهای بیت چهارم واژه تباه حذف نشده
    در پناه خدا 🍃👏👏👏👏👏🌿

  2. امیر جلالی

    آذر 20, 1398

    همراه می شد ذهن و احساس خواننده و این حسن کار بود…
    دلنشین بود نیز…
    درود بر شما

  3. یزدان مشایخی

    آذر 25, 1398

    شکسته کاسه صبر و نشسته دشنه بدل
    بیا بیا به تماشا تو اشتباه نکردی تباه

    بیا به تماشا تو اشتباه پاک نکردی «تباه»

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا