🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو دنیای تو درگیرم..

(ثبت: 1979) تیر 24, 1395 

رفتن دلیل ساده میخواهد 

ماندن ولی یک عشق بی تردید

من بین دنیای تو درگیرم

من بین دستانی که میلرزید

#سوگند_صفا

    #زهرا_فرهنگی

نظرها 15 
  1. سلام بانوی شاعر

    قطعه ی زیبایی که سرودید ، علیرغم ایجازش ، حجم چشمگیری از احساس رو به مخاطب منتقل می کنه.

    لذت بردم از خوندنش

    قالب اثر رو ظاهرا اشتباهی تیک کردین . 

    برقرار باشید

    • سوگند صفا

      تیر 26, 1395

      سلام و عرض ادب استاد

      واقعا که حضورتون خیلی ا رزشمنده

      منت گداشتین 

      سپاس

      ترانه ی طولانی بود

      من قطعه  کردم

      سپاس ها استاد

      زنده باشین

      یاحق

  2. موفق باشی

    • سوگند صفا

      تیر 26, 1395

      سلام استاد

      زنده باشین 

      سپاس از حضورتون 

      برقرار باشین

      یاحق

  3. منصور شاهنگیان

    تیر 25, 1395

    درود بر شما ….

    • سوگند صفا

      تیر 26, 1395

      سلام و سپاس بی کران

      خبلی ممنون و خوشحالم از حضورتکن

      زنده باشین

      یاحق

  4. بشیر امیدی

    تیر 25, 1395

    درود بر شما 

    زیبا بود فقط حیف که کم بود 

    • سوگند صفا

      تیر 26, 1395

      سلام و سپاس

      درود برجناب امیدی…

      خیلی ممنون از حضور گرم تون. ..

      ترانه بلندی است

      اگه وخ کرددم انشالله کامل میذارم

      زنده باشین

      یاحق

    • سوگند صفا

      تیر 26, 1395

      سلام و عرض ادب و احترام جناب مصطفوی..

      شاعر بزرگ شهر پاک…

      زنده باشین

      و سپاس از حضورتون

      یاحق 

  5. تیر 26, 1395

    زیباست شاعر

    دلت شاد باشه

    • سوگند صفا

      تیر 27, 1395

      سلام و سپاس از حصورتون

      شاعر پاکه شعر پاک…

      زنده باشین 

      شمام شاد باشین انشاله 

      یاحق

  6. احسان ظاهری

    تیر 26, 1395

    • سوگند صفا

      تیر 27, 1395

      سلااااام جناب ظاهری

      چقد خوشحالم از حضورتون

      زنده باشین

      یاحق

  7. مينا امينی

    تیر 27, 1395

    سلام عزیز دلم

    خیلی زیبا مهربانوجانم

    با ذکر نام کپی شد مهربانم  برای کانال

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا