🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محسن علیخانی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار محسن علیخانی

کشمیر

محسن علیخانی 30 تیر 1395

این بار ستم راهی کشمیر شده

این سیل غم از غرب سرازیر شده

رباعی

خوانش: 744

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

ساحل طوفانی

محسن علیخانی 28 تیر 1395

تا تو رفتی دل من ابری و بارانی شد

ساحل غمزده‌ام یکسره طوفانی شد

خوانش: 552

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

عطر یار

محسن علیخانی 28 تیر 1395

از سر شب که از این کوچه گذر داشته‌ای

با خودت چند سبد عطر مگر داشته‌ای؟

خوانش: 604

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

حس سرودن

محسن علیخانی 06 تیر 1395

حسی دگر برای سرودن نمانده است

یک دم به انتهای سرودن نمانده است

خوانش: 436

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

مجلس ختم محبت

محسن علیخانی 06 تیر 1395

رفـتــی و دیــگــر بــرایـم چـشـم، بـارانـی نـکـن

بـعـد از ایـن، ایـن خانه را هرگز چراغانی نـکـن

خوانش: 483

سپاس: 2

تعداد نظر: 2