🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو را عاشق ام هنوز

(ثبت: 220154) دی 17, 1398 

 

ای شعر عاشقانه! تو را عاشق ام هنوز

باران ترین ترانه! تو را عاشق ام هنوز.

 

 

 

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    دی 17, 1398

    ای شعر عاشقانه! تو را عاشق ام هنوز

    باران ترین ترانه! تو را عاشق ام هنوز.

    💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

    درود بر شما استاد
    🌹🙏🌹

  3. 🌿🌷🌷🌷🌿

  4. درود بر شما استاد رضاپور عزیز.

  5. سلام و درود و سپاس فراوان از التفات شما بزرگواران🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا