🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو رفته ای…

(ثبت: 216522) مهر 28, 1398 

تو رفته ای و بعد تو صراط کعبه بسته شد/
چنان دورم از تو که نماز من شکسته شد

تو رفته ای و هر نفس پی اذان روانه ام/
ز روزه ی ندیدنت دلم غمین و خسته شد

#احمد_خشنودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مهر 28, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌿

  2. سپیده طالبی

    مهر 29, 1398

    زیباست
    درود ها گرامی🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا