🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو شب بودی ، طلوعم را دریدی

(ثبت: 263764) شهریور 21, 1402 

 

تو شب بودی ، طلوعم را دریدی
جدایی را به چشمانم دمیدی

برای دیدن غم خوردن من
به باغ سبز افکارم خزیدی
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سینا دژآگه

    شهریور 21, 1402

    سلام و عرض ادب جناب کریمی ارجمند
    چه دوبیتی زیبایی! دریدن طلوع هم ترکیب نابی بود. درود بر شما
    زنده باشید🌺🌸🌺🌸

  2. طارق خراسانی

    شهریور 21, 1402

    سلام و‌درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🍃🌻👏👏👏👏👏🌻🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا