🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو

(ثبت: 242918) آبان 30, 1400 

 

بی‌هوده بود تکاپویم،،،
در فرهنگ‌ها…

–هیچ واژه‌ای،
معنای تو را نمی‌دهد!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آبان 30, 1400

    🌹🌹🌹

    • لیلا طیبی

      آذر 4, 1400

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان

  2. سعید فلاحی

    آذر 8, 1400

    درودتان

    احسنت

    👏👏👏👏👏

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا