🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تک بیتی های کنایه ای

(ثبت: 219892) دی 26, 1398 
تک بیتی های کنایه ای

1

تا کی کنی وعده مده ، امروز و فردا می کنی
انصاف کن انسانیا وعده به خرمن تا به کی

2

وصله یِ چشم گشته ای چون رَمد از پی رمد
چشم گشا بگویمت ، عشقِ تو دلبخواه نیست

3

همه را جمع نمودم به تو دادم در بست
چه کنم ؟ عقل نداری که مکافات خوری

4

فرزندِ روزگار ، گرفتارِ روزگار
کاری مکن که عذر بخواهند تو را ز کار

5

کی می شود دلا نظری بر خود افکنی
از خود گذر کنی ، من و او را نظر کنی

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب بایبوردی

    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

    • سلام

      استاد ارجمند جناب رضاپور عزیز

      سپاس

      موفّق و مویّد باشید

      در پناه ایزد منّان

      🌸🌸🌺🌸🌸🌷🍃🌷

  2. مينا امينی

    دی 26, 1398

    ” همه را جمع نمودم به تو دادم در بست
    چه کنم ؟ عقل نداری که مکافات خوری ”

    👏👏👏👏👏👏👏👏
    درودها هنرمند بزرگوار
    چه تک بیتی های شیرینی گرچه کنایه ای بودن☺️☺️
    لذت بردم از خوانش این تک بیتی های زیبا
    لذت بردم از خوانش این تک بیتی های زیبا
    مانا باشید به مهر💐💐💐

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      شادکام باشید

      در پناه خدای کائنات

      🌸🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا