🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تک درختی ایستا در کوهسار

(ثبت: 220310) دی 18, 1398 
تک درختی ایستا در کوهسار

 

هر زمان هر لحظه ای همچون بهار
رویشی داریم سیر از جویبار

آن نهالی را نگاهی جان من
تک درختی ایستا در کوهسار

ولی اله بایبوردی

15 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 18, 1398

    مانا باشید به مهر بزرگوار 💐

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  2. سلام به به
    زیباست🌺

    • سلام

      استاد ارجمند جناب علیخانی گرامی

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه حق

      🌺🌺🌺🌸🌷🌸🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا