🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جارو

(ثبت: 256504) اسفند 2, 1401 

 

به صفایِ قدمت خانه یِ دل جارو شد
سقفِ سنگینِ پر از برف و یخ اش پارو شد

منِ انگشت نما، شُهره یِ غربت بودم
طعنه هم از سخنِ خسته یِ من پُررو شد

نُقلِ تلخِ لبِ هَر وِروِره جادو ناگاه
با نسیمِ تو کلاهِ غمِ من وارو شد

اشک، خاکستر چشمان مرا یاری داد
آینه جلوه یِ سیمایِ کمان ابرو شد

چشمه یِ آب حیات از لب تو جوش زند
قطره ای بر لب خشکیده یِ من دارو شد

بی سبب نیست که در عمق تنم ریشه زدی
بید مجنون شده با عطر تو رو دَر رو شد

چشمِ بیرون زده از شعبده ات را دیدی!
رویِ آن حلقه ببینید که نامم رو شد

چهره از گرم‌ترین شعله یِ خورشید شکفت
ابرها گم شد وخندید و پر از نیرو شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 2, 1401

    سلام و درود
    . به وبسایت شعر پاک خوش آمدید 🌹
    مهمان غزل زیبایی بودم
    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. غلامحسین جمعی

    اسفند 2, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا