🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جام دعا

(ثبت: 4336) تیر 3, 1396 
جام دعا

این جان به نگار تو دهم

بیشی چند

جز زلف تو سجده نکنم

دراین بند

گاهان به گناه تو به عشق

 جانی چند

در عشق تو من بیش از این

آهی چند

صورت گه تقدیر منی

 آذین بند

در ناز نگار رخ خود

یاری بند

گاهان به شب چشم سیات

زاری چند

دامان بلا دور زتو

شیرین مند

نازان بلا بر دل من

جامی بند

حیران ز رخ و موی سیات

دردی چند

بیش از رخ زیبای گلت

چونی چند

تسلیم عقوبت شده ام

 پندی بند

****

دستان دعا سر به سلامت بکشیم

هر آیینه  از

 غصه وغم

دست بکشیم

با عشق بسازیم

همگی جام دعا

سر مست بنوشیم

و

زآن پر بکشیم

فرزین.م

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):