🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جام ساقی را طلب از روزگار

(ثبت: 222607) اردیبهشت 12, 1399 
جام ساقی را طلب از روزگار

 

از دری ، دیوار بینی رخ نما
وحدتی با کثرتی جلوه ، دلا

جام ساقی را طلب از روزگار
جرعه ای بخشد بنوشی مست لا

ولی اله بایبوردی

28 / 11 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    اردیبهشت 12, 1399

    🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 13, 1399

      سلام

      سرکار خانم یار علی زاده

      سپاس از همراهی تان

      🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا