🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانان من

(ثبت: 5698) اسفند 25, 1396 

دلم عاشق شده با زمزمه ی باران ست

به هوای تن تو،ماه شبم پنهان ست

گل عشقم به تو در باغ جهان شاداب و

پَرِ پرواز من از کنج همین زندان ست

عجب از ساز نهانم که چه آهنگین ست

و دلم دائم از آهنگ تبش رقصان ست

شبم از آمدن فکر تو در آذین و

سحر از قائله ی هر شب من خندان ست

شود آن چشم بد از دیدن احساسم کور

که صفای دل و جان از نظر جانان ست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا