🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جان دهد آن کس که بیدار است…

(ثبت: 258742) اردیبهشت 3, 1402 

 

کشته شد هر کس که میدانست…
جان دهد آن کس که بیدار است…
در فرای چشم هوشیاران،،،
حامیانِ جهل و خودخواهی…
واژه های شاعران را پاره می‌ خواهند،،،
ای مسلمان،دیو آدمکش…
ای تعصب، اوج نادانی..
کافران با سنگ بی ارواح،
می‌تراشند جسم بی جان را،
چون خدا را زنده می‌خواهند…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 3, 1402

    سلام

    بله خدا زنده است
    حی و قیوم اوست

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • محمدعلی افضلی

      اردیبهشت 3, 1402

      درود بر شما جناب آقای خراسانی عزیز و فرهیخته…
      شاد باشید…
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🤔🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 3, 1402

    درود بر شما
    ایمان به وجود خدا داروی همه ی مشکلات است
    🌺🌺🌺🌿🍃

    • محمدعلی افضلی

      اردیبهشت 4, 1402

      درودها بر شما مهر بانوی فرهیخته…
      تشکر از حضورتان…
      شاد باشید…
      یاحق
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا