🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمدعلی افضلی

 

خوش دارمت گرمای دل، راهت به قلبم باز شد

قطعه

خوانش: 58

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

در پیله یِ سرد خود  در آغوشم بود…

خوانش: 76

سپاس: 1

تعداد نقد: 4

 

لا به لای شب پر درد، کمی مانده به صبح…

خوانش: 81

سپاس: 0

 

محو در قله معنا بودم…

سایر

خوانش: 90

سپاس: 2

 

کشته شد هر کس که میدانست…

سایر

خوانش: 115

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

سپید

خوانش: 105

سپاس: 4

تعداد نظر: 13

 

عشق ما در پیله خود غم نداشت..

خوانش: 128

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

 

هوا عریان…

شعرنو-نیمایی

خوانش: 106

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

داغ بر قلب خدا….

خوانش: 84

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

فصل قبرستان است…

سپید

خوانش: 131

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

 

صبحدم  دُردانه ای میگفت…

سپید

خوانش: 122

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

جای تو خالیست ای زیباترین پروانه احساس‌‌…

سپید

خوانش: 270

سپاس: 5

تعداد نظر: 8