🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جایگاه پدر

(ثبت: 210758) خرداد 25, 1398 

احترام و جایگاه پدر
مجلس ختم و ترحیم
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
—————————
بوسه بر دستان تو بابا برایم واجب است
خنده بر لب های تو جانا برایم واجب است
ای که در قرآن شده واجب محبت بهر تو
بوسه بر پیشانیت هر جا برایم واجب است
تکیه گاه و قوت قلب و امید من پدر
بودنت همچون نفس یک جا برایم واجب است
آفتاب مهربانی می درخشد از رُخت
لطف و احسان تو تا عقبا برایم واجب است
ای پدر اسطورۂ صبر و سخا و یکدلی
از خدای تو دعا حالا برایم واجب است
سایۂ تو بر سرم ای کوه مردی و سخا
روح پاکت توی قلب بابا برایم واجب است
نیستی خالیست جایت ای پدر در پیش ما
خوب می دانم دعایم می کنی آ قا برایم واجب است
———————————-
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی)
جهت دریافت سبک اشعار به کانال های تلگرام زیر مراجعه نمایید
@sagi60
@rasoll09127933263

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا