🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جای بس افسوس دور از زر شناس

(ثبت: 251464) شهریور 30, 1401 
جای بس افسوس دور از زر شناس

 

مرحبا گو ناشناسی را ببین
قدر اشعاری بداند بی یقین

جای بس افسوس دور از زر شناس
با سکوتش زر عیان مفرغ همین

 

ولی اله بایبوردی

29 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا