🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جا ماندگان اربعین

(ثبت: 216179) مهر 21, 1398 

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
ای قطره ای که زِ دریای کرم ،جا ماندی
از پای پیاده رفتن تا به حرم ،جا ماندی
مأیوس مباش از کرامات کریمان حرم
هر چند که از آبله و پای ورم، جا ماندی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا