🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشنواره ی شعر سروش، سروش 1

(ثبت: 243845) دی 4, 1400 

زادروز شعر سروش،
یکم بهمن

جشنواره ی سروش
سروش 1

با تو شعری به لطف باران ام

کوهساری شکوفه باران ام

و بهاران ام

تا بتابی.

یکم بهمن، زادروز شعر سروش،
فرخنده باد!

شما سراینده ی گرانقدر!
آیا به این مناسبت،
شعر سروشی به رسم هدیه
نمی سرایید؟
امید که جشنواره ی شعر سروش،
فرصت مغتنمی باشد تا به حضور ارزشمند شما در گروه سروش سرایان مباهات کنیم!
درودتان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 4, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد گرانمهر از صمیم قلب آرزو می کنم
    . این جشنواره باعث شادی و موفقیت شما باشد
    . دارم تمرین می کنم !!!!!!!!!!!!
    . ایام بکامتان و موفقیت و پیروزی همراهتان
    . 🌺🌿🌹🌿🌺

    • سلام و درود و سپاس
      دوست فرهیخته ام 🌺🌺🌺🌿🌹🌿🌺🌺🌺

  2. کبری محمدی

    دی 4, 1400

    سلام
    زیبا بود، زادروزِ شعر سروش مبارک
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا