🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشنواره ی شعر سروش، سروش 2

(ثبت: 243874) دی 5, 1400 

 

اهدایی جناب محمد صدوقی (م مانی) به جشن زادروز سروش

سه ساله شد غم و لبخندم از تولد تو

مرا به بزم غزل بُرد، حظّ ممتد تو

هزار ساله شوی!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام

    بسیار زیبا

    الهی این طفل چموش جهانگیر شود

    دز پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

    • سلام و درود و فراوان سپاس تان
      🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا