🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشنواره ی شعر سروش، سروش 5

(ثبت: 243940) دی 8, 1400 

جشنواره ی شعر سروش
سروش 5
سروش هدیه ای از جناب
حامی شریبی

وقتی به دلت هیچ احساسی نازل نمیشود
بی شک به کامت هیچ غزلی حاصل نمیشود
یقینا شاعری که عاشق است عاقل نمیشود
راستی داشت
یادم میرفت
خدای
من هم
عاشق است

#حامی_شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا