🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشنواره ی شعر سروش، سروش 6

(ثبت: 243958) دی 9, 1400 

جشنواره شعر سروش
سروشی پیوسته یا سه سروش کوتاه
از جناب
علی معصومی

یک زمستان به دوش مان راه است

صد بهاران به نوش مان آه است

دلبر گلروش مان ماه است

تو چه می دانی از قبیله عشق؟!

◇◇◇

خبرم کن اگر خبر شده ای

نظرم کن اگر “نظر شده ای”

گهرم کن اگر گهر شده ای

بیش از این از تو من چه می خواهم!

◇◇◇

روزگاری بهانه ات این بود

زنبق روی شانه ات این بود

راه و رسم نشانه ات این بود

مرهم زخم سینه ای باشی

سروشی از جناب. علی معصومی

 

 

 

 

نظرها
  1. مریم محبوب

    دی 9, 1400

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    درود بر شما و جناب معصومی

    💐💐💐

    • درود و سپاس تان
      سرکار خانم محبوب گرانقدر
      🌿🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌸🌿

  2. سلام بر شما و سلام و احسنت بر ایشان🌺

  3. محمد حسنی

    دی 9, 1400

    درود ها🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا