🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جلوه فرزانه

(ثبت: 222679) اسفند 1, 1398 

 

جلوه فرزانه

کوچه در کوچه پی خانه او می گردم
کفتر جلدم و با دانه او می گردم

شاخه در شاخه این بیشه گواه من توست
سال ها بر در کاشانه او می گردم

مثل یک شاپرک تشنه به احساس بهار
دائما گِرد سر و شانه او می گردم

از همان لحظه که همراه دلم گشته غمش
عاشق و واله و دیوانه او می گردم

آیه در آیه ی دین من و ایمان من است
آنچه از نرگس مستانه او می گردم

تا شبی پرده گشاید ز مه چهره خویش
در پی جلوه فرزانه او می گردم

نشدم گرچه مساعد ز فراق رخ دوست
با دمی صحبت جانانه او، می گردم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 1, 1398

    مثل یک شاپرک تشنه به احساس بهار
    دائما گِرد سر و شانه او می گردم

    سلام و درود

    استاد معصومی ارجمند

    سپاس

    تقدیمی : ❤️

    خاطری را یاد آور چون بهار
    عابر از تابی خزانی زم چه کار

    کشت دنیایی درو در اخروی
    هدیه ای باشد تو را دلبر کنار

    ولی اله بایبوردی

    01 / 12 / 1398

    💐💐💐💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا