🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جمعه های تکراری

(ثبت: 253140) آبان 25, 1401 

اللهم کن لولیک الفرج

دلم خوش است به این جمعه های تکراری

و سرخوشم به همین جمعه های تکراری

به عشق توست که جمعند عاشقان رخت

به ندبه ، صبح ِچنین جمعه های تکراری

گناه ماست که تأخیر در ظهور افتاد

عذاب ِروزِ پسین جمعه های تکراری

شده است دیده و دست و زبان دلهامان

چو با گناه عجین جمعه های تکراری

در آسمان دل عاشقانی و افسوس

نگاهشان به زمین جمعه های تکراری

شمردن همه شش روز هفته کار دل است

که سرخوش است به این جمعه های تکراری

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 25, 1401

    درود بر شما
    عالی بود
    اجرتون با حضرت دوست🌷

  2. طارق خراسانی

    آبان 25, 1401

    شده است دیده و دست و زبان دلهامان

    چو با گناه عجین جمعه های تکراری

    سلام سید جان

    چه قدر دلتنگتان بودم
    حضور دوباره ی تان در پاک مایه خوشحالی و سرفرازی ست

    غزل زیبایی ست
    الهی که بیاید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  3. سلام و درود
    سپاس از حضورتان🌺🌺🌺

  4. صفا یغمایی

    آبان 26, 1401

    درودبرشما
    عالی بود
    احسنتم دوست گرامی.
    🌺🌺🌺

  5. درود
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا