🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنون لاعلاجی

(ثبت: 259034) اردیبهشت 9, 1402 

 

به خروش می‌کِشندم نفحات صبحگاهت
به جنون لاعلاجی لمعات گاه گاهت

به شب سیاه فرقت به کدام شاهبالی
ره آسمان بپویم به وصال روی ماهت

نه ترنج و تیغ خواهد محکی برای حسنت
همه مات از جمالت، همه مست از نگاهت

به نثار خاک پایت گل‌ و سبزه نیست قابل
گل باغ آفرینش، سرو جان نثار راهت

توئی آنکه دل‌سپردن به ولای اوست ایمان
خُنُک آن‌دلی که هرگز ندهد زکف پناهت

 

۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 9, 1402

    به نثار خاک پایت گل‌ و سبزه نیست قابل
    گل باغ آفرینش، سرو جان نثار راهت

    توئی آنکه دل‌سپردن به ولای اوست ایمان
    خُنُک آن‌دلی که هرگز ندهد زکف پناهت

    درودتان جناب صفا یغمایی گرانمهر..
    دلتنگتان بودم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 9, 1402

      درودبرشما جناب آقای خراسانی عزیز.
      ممنونم ازلطف شما دلتون شاد
      باشدان‌شاءالله.
      مهرتان مستدام.
      🌺🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 9, 1402

    خنک آن دل

    سلام و درود و ارادت

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 9, 1402

      درودوسپاس جناب رضاپورعزیز.
      ارادتمندم دوست گرامی وهنرمند.
      🌺🌺🌺

  3. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 9, 1402

    سلام و درود
    صبح و روز حضرتعالی نوش آفرین

    درودها
    کهن دیری شیرین و پر مغز و عالی ست!

    پس از مدتها دست پر تشریف آورید
    و خدا می داند حقیر چه از تشریف فرمایی مجدد شما چه از خواندن شعرتان چقدر خوشحال شدم، امیدوارم پیوسته با طبع لذیذتان ما را بهره مند سازید!

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 9, 1402

      سلام وسپاس حضرت استاد
      لاهیجی ارجمند.
      بنده هم دلتنگ شماودوستان بودم ومدتی محروم ازفیض‌یابی ازمحضرشماودیگردوستان .
      درواقع حضرتعالی ازمفاخرادبیات فاخرپارسی هستیدودوستی باشما مایه‌ی مباهات وافتخار.
      🌺🌺🌺

  4. علی معصومی

    اردیبهشت 9, 1402

    درودها بر شما
    جناب یغمایی نازنین
    چه خوب شد که آمدی

    ♡♡♡♤

    شب تار آسمان ها خم طره ی سیاهت
    شده گردش زمانه پی رقص پرّ کاهت

    همه کائنات عالم به نگین گوشوارت
    گل نور کهکشان ها پر گوشه ی کلاهت

    ✍تقدیم

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 9, 1402

      درودوسپاس جناب اُستادمعصومی ارجمندوگرامی.
      ازبداهه‌ی زیبایتان لذت بردم
      واقعا حضرتعالی دربداهه استاد
      مسلم هستید.
      بنده همیشه ازاشعارنغزتان
      لذت می‌برم.
      موفق و سرافرازباشید.
      🌺🌺🌺

  5. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 10, 1402

    سلام
    صبح و روز حضرتعالی بهشت

    با اجازه

    من و صیغهٔ نگاهت الف الفتی که قامت

    تو و لیقهٔ سرشکم اگرِ ترازِ غارت

    خبرم نکرده دولت اثری به دل گذارم

    صد و ده نشانه دادی ارنی کنم تلاوت

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 10, 1402

      درودهابرشماجناب استادلاهیجی عزیز و صبح شماهم بهشت و سرشاراز آرامش.
      به به احسنتم.
      درودبه این ذوق و قریحه‌ی ناب.
      لذت بردم وبااین دو بیت ارجمندچه صبحانه‌ی جانانه‌ای نصیبم شد.
      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا