🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سراب

(ثبت: 269736) اردیبهشت 26, 1403 

 

دلوم ای نازنین در اضطرابه
نمی‌دونوم چرا بختوم برآبه

از اون وقتی‌که رفتی از کناروم
تموم فکر مو غرق سرابه

————–

توگفتی زود برمی‌گردی ای یار
لب اِیون زنوم هی پوک به سیگار

شب و روز از فراقوت بی‌قراروم
زنوم سی مرهم دل زخمه برتار

————–

نه پیغومی نه کاغذ نه تماسی
نداری گوئی از مرگوم هراسی

نبود این باوروم ای راحت جون
که این اندازه‌ها حق ناشناسی

—————

بداهه‌های عصرگاه سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 13 
  1. معین حجت

    اردیبهشت 26, 1403

    خیلی عالی …
    درود بر شما …
    دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 26, 1403

      درودوسپاس ازمهرنگاهتان
      جناب حجت گرامی.
      بداهه‌های عصرگاهی دیروزبود
      که تقدیم نگاه دوستان هنرمندم شد.باعث خجالت.

      موفق و سعادتمندباشید.
      🌺🌺🌺

  2. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 26, 1403

    درود جناب یغمایی
    با آرزوی توفیق الهی
    🌷🌷

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 26, 1403

      درود وسپاس ازمهرحضورتان
      جناب سیدحسینی بزرگوار.
      🌺🌺🌺

  3. مهدی رستگاری

    اردیبهشت 26, 1403

    درود فراوان جناب یغمایی. دوبیتی ها عالی هستند🌷

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 26, 1403

      درود وسپاس جناب رستگاری
      عزیز.
      عالی هنر ارجمندشماست.
      🌺🌺🌺

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 27, 1403

    ه پیغومی نه کاغذ نه تماسی
    نداری گوئی از مرگوم هراسی

    نبود این باوروم ای راحت جون
    که این اندازه‌ها حق ناشناسی

    سلام و‌درود جناب یغمایی

    عذر خواهم‌ که دیروز سرگرم‌مسایل خاصی بودم و‌ نتوانستم اشعار زیبای عزیزانم‌زا بخوانم

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌹

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 27, 1403

      درودوسپاس
      سپاسگزارمهربانیتان هستم جناب خراسانی
      موفق وموید باشید.
      🌺🌺🌺

  5. امین غلامی

    اردیبهشت 28, 1403

    کـــــــاش پیدا شود…

    آنکس که دلم را برده…

    امین غلامی (شاعر کوچک)
    اینستا amingh68

  6. امیر جلالی

    اردیبهشت 29, 1403

    معمولا بداهه ها مانند تصاویری که ابرها در آسمان می سازند کمنظیر و ناگهانی هستند . تکرار ناشدنی و خاص آن لحظه . زیبا بود و بهره بردم و درود بر شما

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 29, 1403

      درودوسپاس جناب جلالی عزیز
      ممنونم ازلطفتون.
      🌺🌺🌺

  7. اردیبهشت 29, 1403

    بسیار دلنشین و جذاب و روحبخش

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 29, 1403

      سلام
      متشکرم دوست گرامی
      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا