🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 269372) اردیبهشت 7, 1403 

 

چندی‌ست ندارم خبری از حالت
ای باغِ سخن به زیر چترِ بالت

دور از تو ملال باد ای لاهیجی
در اوج بُوَد پرنده‌ی اقبالت

۶اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 7, 1403

    سلام حضرت استاد یغمایی.

    احسنتم
    ان شاء الله بزرگ استاد پاک سلامت باشند

    در پناه خدا سلامت باشید 🌹

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 7, 1403

      وعلیکم السلام بنده شاگردم
      جناب خراسانی بزرگوار.
      ممنونم ازبزرگواری ولطفتان.
      امیدوارم جناب استادلاهیجی
      سلامت باشندوهمچنین جنابعالی وبقیه دوستان درسلامتی کامل وشادکامی باشید.
      🌺🌺🌺

  2. پروانه آجورلو

    اردیبهشت 7, 1403

    درود
    مدتی است من هم متوجه غیبت طولانی ایشون هستم
    امیدوارم سلامت باشند

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 7, 1403

      درودبرشما بانو
      موفق وسلامت باشید.
      🌺🌺🌺

  3. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 7, 1403

    درود بر جناب یغمایی عزیز
    بنده هم برایشان آرزوی صحت و سلامتی دارم.
    سپاس از شما جناب یغمایی بزرگوار
    شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏🌺🌺🌺

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 7, 1403

      درودبرشما جناب گیوه‌چیان بزرگوار.
      موفق وسلامت باشید.
      🌺🌺🌺

  4. معین حجت

    اردیبهشت 7, 1403

    درود بر شما…
    بلا از تمامی دوستان در شعر پاک دور باد…
    🌺🌺🌺🌺

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 7, 1403

      درودوسپاس جناب حجت گرامی.
      ان‌شاءالله .
      🌺🌺🌺

  5. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 8, 1403

    درود جناب یغمایی
    ان شاء الله همیشه شاد و سلامت باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا