🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 استادقمر

(ثبت: 269428) اردیبهشت 11, 1403 

 

قند فریمان کجاست، تا که بریزد شِکر
فخر خراسانیان‌، شمس سخن را قمر

شعر دل‌انگیزِ او، شهد بریزد به‌ کام
چون عسل و انگبین، تازه چو حلوایِ‌تر

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 11, 1403

    سلام و درود بر حضرت استاد یغمایی عزیز

    حضرت استاد حاج محمدی کتابی حجیم را می بایست ویرایش کنند و سخت مشغول آن کار هستند .
    شعر بسیار زیبا و پر مهر شما را برای ایشان ارسال خواهم کرد.

    در پناه خدا🌹

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 11, 1403

      درودوسپاس حضرت دوست.
      ممنونم ازاطلاع رسانیتون.
      ان‌شاءالله که بزرگان اهل ادب درسلامتی کامل وشادکامی باشند.
      موفق باشیدوپاینده.
      🌺🌺🌺

  2. ابراهیم حاج محمّدی

    اردیبهشت 12, 1403

    درود فراوان دوست ارجمند و گرامی جناب مستطاب یغمایی عزیز
    سپاسگزارم سروده‌ی زیبایتان را. همانگونه که حضرت دوست جناب طارق عرض کرده‌اند مدتی است مشغول کاری طاقت‌فرسا هستم و کمتر توفیق دارم که در جمع دوستان صمیمی‌ای همچون حضرتتان باشم. زنده باشید و شاداب

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 12, 1403

      سلام استادگرامی
      صفحه‌ی محقر حقیررا باحضورتان منور فرمودید
      خوشحالم ازاینکه سلامت هستید.
      روز معلم را خدمت آن استاد
      ارجمندتبریک عرض می‌کنم.
      سلامت وتابان باشید.

      🌺🌺🌺

  3. اسماعیل علیخانی

    اردیبهشت 19, 1403

    سلام علیک و احسنت🌺

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 21, 1403

      وعلیکم السلام
      سپاسگزارم .
      🌺🌺🌺

  4. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 26, 1403

    درود مجدد🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا