🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 استادکاشانی

(ثبت: 269394) اردیبهشت 9, 1403 

 

عطر قمصر چرا نمی‌آید، از نسیم بهشت کاشانی
هست در بین دوستان خالی، گوهر شب‌چراغ سلطانی

هرکجا هست حق نگهدارش، عافیت سایه‌ای بدنبالش
کاش بایک‌ سبد گلِ‌ لبخند، باز می‌آمد او به مهمانی

۸اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 9, 1403

    سلام‌ و درود

    ضمن تشکر از لطف شما نسبت به خوبان پاک از جمله حضرت استاد خوش عمل کاشانی عدم حضور ایشان دو علت دارد اول اینکه مادر خانم ایشان به رحمت الهی پیوسته و دوم اخیرا گوشی تلفنی خریداری کرده اند ، چون نام کاربری و‌رمز ورود را نمی دانند نمی توانند وارد سایت شوند .
    که مدیریت گرامی باید به ایشان کمک‌ کنند

    در پناه خدا 🌹

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 9, 1403

      سلام وسپاس ازمهرحضورتون و ممنونم ازاطلاع رسانیتون.
      امیدوارم که همه‌ی دوستان درسلامت کامل باشند.

      🌺🌺🌺

  2. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 9, 1403

    درود بر جناب یغمایی عزیز
    چه کار جالبی در پیش گرفته اید.
    جسارتا جناب جوینده ی عزیز هم خیلی وقت است تشریف نیاورده اند لطفا سراغی هم از ایشان بگیرید. ممنون از اشعار زیبایتان🙏🙏🙏🌺🌺🌺

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 9, 1403

      درودبرشما جناب گیوه‌چیان عزیز.
      بله قصدم احوالپرسی ازجناب
      حاج ابراهیمی جناب جوینده و
      دیگردوستان بودکه مدتی‌ست ازحضورشان بی بهره هستم.
      موفق باشید.
      🌺🌺🌺

  3. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 10, 1403

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    لذت بردم💐

  4. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 10, 1403

    درود جناب یغمایی
    زنده باشید به مهر
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا