🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منتهای عاشقی

(ثبت: 269088) فروردین 24, 1403 

 

اینجا کبوتر‌های بی‌سر پرکشیدند
در منتهای‌عاشقی منزل گزیدند

بند اسارت را ز بال‌و پرگشودند
طعم رهائی از قفس‌ها را چشیدند

اینجا خلاف شیوه‌ی‌مهمان‌نوازی
انسان‌نماها پرده‌ی حرمت دریدند

پای پرستورا به دام فتنه بستند
شهبال‌هایش را به غیظ و قهر چیدند

اینجا کنار نهر جاری با لب خشک
نامردمان مردانگی را سربریدند

با تیر خشم آن غنچه‌ی گلزار دل را
چیدند و اشک باغبانش را ندیدند

هفتاد و دو نخل بلند بوستان را
نمرودیان در خرمن آتش کشیدند

عهد مروت بسته بودند و شکستند
ننگ مکرر را برای خود خریدند

کربلای معلی۱۲فروردین ۱۴۰۳

 

 

 

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 24, 1403

    سلام و‌درود
    خوشا به حالتان که آغاز بهار را در حرم حضرت دوست بوده اید
    اثر از دل برخاسته ی آن عزیز نیز بر دل ها خواهد نشست
    در پناه خدا🌹

    • صفا یغمایی

      فروردین 24, 1403

      درودوسپاس جناب خراسانی
      ارجمند.
      جای شماوهمه‌ی دوستان خالی
      بود.
      دعاگوونائب‌الزیاره بودم.
      🌺🌺🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 24, 1403

    به به چه سعادتی
    احسنت بر این قلم و این احساس
    ما را از دعا فراموش نکنید.
    ❤️😔 💐🌸🌿🍃

    • صفا یغمایی

      فروردین 24, 1403

      سلام وسپاس بانوخیاط پیشه‌ی
      گرامی .
      دعاگوی همه‌ی دوستان بودم
      .لطف‌وبزرگواری شمارا می‌ستایم
      🌺🌺🌺

  3. معصومه بیرانوند

    فروردین 24, 1403

    سلام و درود بر شما
    بسیار عالی

    • صفا یغمایی

      فروردین 24, 1403

      درودوسپاس بانوبیرانوندگرامی
      لطف فرمودید
      موفق وسربلندباشید.
      🌺🌺🌺

  4. مهدی سیدحسینی

    فروردین 24, 1403

    درود جناب یغمایی
    زیارتتون قبول
    با آرزوی سلامتی و سرفرازی
    بهارتون سبز و با طراوت 🌷🌷

    • صفا یغمایی

      فروردین 24, 1403

      درودوسپاس جناب سیدحسینی
      بزرگوار.
      ممنونم ازلطفتون
      دعاگویتان بودم.
      🌺🌺🌺

  5. سجاد پورخدایار

    فروردین 24, 1403

    به قول حضرت حافظ: با صبا در چمن لاله سحر می گفتم که شهیدان که اند این همه خونین کفنان
    بسیار عالی جناب یغمایی و خوشا به سعادت شما🌺🌺🌺🌺

    • صفا یغمایی

      فروردین 28, 1403

      درودوسپاس جناب پورخدایار
      عالی نگاه زیبای شماست.
      موفق باشید.
      🌺🌺🌺

  6. مهدی محمدی

    فروردین 25, 1403

    سلام و عرض ادب

    زیارت مقبول درگاه حق

    قلمتان تابان

    • صفا یغمایی

      فروردین 28, 1403

      درودوسپاس جناب محمدی.
      قبول سلطان عشق ان‌شاءالله
      موفق و مویدباشید.

      🌺🌺🌺

  7. برهان جاوید

    فروردین 25, 1403

    درود بر شما
    زیباست و پربار

    رقص قلم تان جاوید
    🌺🌺🌺👏👏👏

    • صفا یغمایی

      فروردین 28, 1403

      درودوسپاس جناب جاویدبزرگوار.
      لطف ومهربانی شماراسپاسگزارم.
      🌺🌺🌺

  8. علی معصومی

    فروردین 29, 1403

    یغماگرند این مهربانان پریشان
    تا مرز و بوم بیکران ها را پریدند
    ♡♡♡♡
    🌺🌺🌺🌺

  9. امیر وحدتی "یگانه"

    اردیبهشت 5, 1403

    درودها بر جناب یغمایی و آرزوی قبولی زیارتتان در پیشگاه باریتعالی.
    بسیار زیباست.
    پاینده باشید.
    🥀🥀🥀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا