🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنگ نان

(ثبت: 244555) دی 29, 1400 

 

جنگ نان

سحرگاه تا شام مردی جوان
رود کوچه پس کوچه ها را دوان
نمانده دگر زانوان را توان
بریده ز وی جنگ نانش امان
امیدش به سطلی دگر ..

 

 

 

 

نظرها
  1. درود بیکران استاد
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. محمد حسنی

    دی 29, 1400

    درود ها، زیبا سروده اید🌹

  3. سلام و درود و ارادت
    احسنت بر شما ❤️🙏

  4. صفا یغمایی

    دی 29, 1400

    درود
    زیبابودوپرمعنی
    احسنتم
    🌷🌷🌷

  5. سلام و درود دوباره
    در صورتی که مایل باشید،
    خوب است به گروه واتساپی
    شاعران پارسی زبان کشورهای آسیای میانه و… بپیوندید.
    شماره واتساپ مدیر گروه برای
    درخواست عضویت:
    93700720953+
    (جناب بسم الله شریفی)

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا