🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهان بینی دلی هر کس مجزّا

(ثبت: 222853) اردیبهشت 27, 1399 
جهان بینی دلی هر کس مجزّا

 

1 : دو بیتی

جهان بینی دلی هر کس مجزّا
غنی آن دل ، به نجوایی ، تقلّا

خریداری کلامی را ،از این آن
از این آن عارفانی تنگ دل لا

2 : رباعی

مدّعی لا ، گر تو داری ادّعا
با کلامی جلوه دلتنگی نما

جانِ شیرین یارِ دلبر روزگار
لنگ آهنگی ببینی ، نظم لا

ولی اله بایبوردی

03 / 12 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 27, 1399

    خالصانه ای خواندم از قلم توانمند شما و بهره بردم نیز… درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 27, 1399

      سلام

      استاد گرانقدر جناب جلالی بزرگوار

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از دیدگاه ارزنده تان

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 27, 1399

    درود ها استاد
    بسیار زیبا است
    پیروز و سرافراز باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 27, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا