🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهان پهلوان …

(ثبت: 6514) شهریور 5, 1397 
جهان پهلوان …

« به نام خدا »

 

به « نامَردُمان » ؛ تا ابد ،  یاد داد ؛

« جوانمرد » در اوج خوشبختی است

بزرگ است هر کس در او ذره ای ؛

مَرامِ ؛ « جهان پهلوان تختی » است .

 

« مهران اسدپور »